13

13 باید نحس باشه آیا؟؟

سه شنبه رفتم ساعت3 راه افتادم ساعت 8 رسیدم

رفتم خونمون حس میگردم محل عوض شده اصن

بعدش رفتم افطار دعوت بودیم

همه نی نی های فامیلو دیدم اخه نی نی دوس دارررررررم ولی یه نی نی رو چند دقیقه بغل کردم مامانش افطاری بخوره دستم درد میکرد تا نیم ساعت بعدششششش یعنی من اینقد نحیف شدم ایا؟

چهارشنبش نه 5 شنبش دل ورودم میپیچید به هم فک کنم توراه گرما زده شده بودم

چهارشنبش رفتم دیدن دختر خالم و دو قولوهاشششششش  دوتا پسر اررروووم و سایلنت که یا داشتن جارو دستی میکشیدن یا دستمال میکشدن دیوارا رو ریز ریز هم خراب کاری میکردن

5 شنبه از صبح رفتم خیابون گردی تا ظهررررر

عصرشم برادر زاده هیولاجان اومد(دختره 8 ساله س اما مثل یه پسر 10 ساله ش ره) اول که میاد با روحیه یه مبارز وارد خونهمیشه دنبال داداشام میکنه اب می ریزه روشون دنبالشون میکنه بعد رفت بیرون افتاد دستاش همه پوست شد ادب شدبعد اومد در کالبد یه دختر نشست برامون حرف زد و ماروخندوند

جمعه همه از صبحش مامانم نشست چادراشو دوخت منم نگاه میکردم به چرخ خیاطیش و خاطرات زندم میشد برام و با خواهرم و مامانم سه تایی حرررررررررررررف میزدیم عصرشم که راه افتام رسیدم مشد و شب شام خوردم هم شام هم سحری حساب شد و الان روزهام در خدمتون


نظرات 3 + ارسال نظر
خانم توت فرنگی شنبه 20 تیر 1394 ساعت 17:38 http://pasazvesal.blogsky.com

دو تا پسر که دیوار پاک می کردن و جارو می کشیدن؟ نه باورم نمیشه
برادر های من با اینکه 4 سال هم اختلاف سنیشون بود طوری با هم می جنگیدن و بازی می کردن که یک لحظه آسایش آرزو بود واسم اون روزا ... یادش بخیر ولی

عزیزم اینا هنوز یه سالشونه فک کنم هنوز معنی دعوا نمیدونن و رفتار مامانشونو الگو برداشتن.جالبه که دوقلو ان اما حتی ثانی ه ای باهم نیستن انگار همو نمیبینن هرکودوم سرش به کار خودش گرمه

مهناز شنبه 20 تیر 1394 ساعت 15:03 http://www.1zan-moteahel.blogsky.com

نه بابا نحس چیه!همه اش از انرژی منفی کارهای مزخرف خود ماست,وگرنه همه روزها هم میتونن خوب باشن,هم بد.
آدم تازه وقتی از پدر و مادرش جدا میشه,قدر خونه شون و بودن کنارشون رو میدونه.منم وقتی الانا میرم اونجا,دلم نمیخ اد هیچ جا برم و فقط دوس دارم تو اون خونه کنارشون باشم و حرف بزنیم.

اره منهم از اینکه فامیلا مییگن بیا خونمون یا دعوتم میکنن حس خوبی ندارم دلم میخاد تو خونمون باشم فقط تا شارژ شه باطریم

نیاز شنبه 20 تیر 1394 ساعت 13:32 http://mydearboy.mihanblog.com

سلام سارا جونم
نه اصلا من که اعتقادی ندارم 13 نهسه
مگه میشه ناز پسر من دقیقا سیزده بدر به دنیا بیاد و اونوقت روز: نهسی باشه؟

من هم 13 سالگیمو دوست داشتم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.