30

روز 5 شنبه ظهر رفتم جواب ازمایشارو گرفتم هم خودم هم خانوم برادرم

ازمایشای من مشکلی نداشت و سطح ویتایمنامم در حد عالی بود و یه غربالگری تو اداره دوستم کرده هیچ کودوم از خانوما ویتامین د ش در حد نرمال نبوده و با دیدن میزان ویتامین د من دوتستم شگفت زده بود و همش میگفت بگو چطوری ویتامین د رو جذب میکنی

روز 5 شنبه رفتم سوار باس شدم و رفتم خونمون غروب رسیدم  عجیب هوا ملس بود دلم میخاست ببلعم هوارو.جالبه بغل دستیم تو اتوبوس هم مثل من بود شاغل مشهد و خیلی از دوریش ناراحت

جمعه و شنبه هم خونمون بودم شنبه عصر برگشتم

وقتی رسیدم درو که باز کردم دیدم رو میز یه پر موسی کوتقی هست شاخام سبز شدوقتی چراغو روشن کردم دیدم به به دوتا نشستن بالای کابینتا تو اشپزخونه و به من زل زدن کف اشپزخونه رو نگا کردم کثیفففففففففففففففف کابینتا کثیفففففففففف ملافه مبلا کثیف و بقیه خونه هم پراز پرهاشون

قبل رفتن م روز 5 شنبه همه جارو برق انداخته بودم حرصم گرفت لباسامو دراوردم اول دوتا پرنده رو با پارچه هدایت کردم سمت راه پله بعدم نشستم ملافه هارو باز کردم و کابینتارو دستمالو کف رو سابیدم بعد رفتم بالای کابینتارو دیدم یه وقت تخم نذاشته باشند

بعدش دوش کرفتم که بخابم هی دیدم راه پله صدا میاد صدای تی وی رو بلند کردم نشونم دیدم نه صدای جیغه رفتم بیرون دیدم همسایه طبقه 4 که دوتا دخترهمسنن یه گوشه ایستادن جیغ میزنن 

بله موسی کو تقی ها تو راه پله بودن اینا هم میترسیدن از کنارشون رد شن برن بالا و میگفتن نیم ساعته اینجاییم دوتا جارو اوردم پرنده هارو گذاشتم بینشون و از پنجره راپله انداختم بیرون

دیروز هم اومدم سرکارو عصر کلی راه افتادم رفتم بوستان بانوان که تا رسیدم گفت ساعت 7 به بعد قبول نمیکنیم پذیرش و 8 بسته میشه بوستان

منم از زیر شلوارک لاغری تنم بود و وقتی اونو میپوشم حسابی عرق میریزم نامردی نکردم و پیاده روی کردم تا خونمون شد یکساعت تمام چنان عرقی میریختم که نگو دوش گرفتم لباسامم شستم و برای صبحونه امروز عدسی مشتی درست کردم و الان دارم میل مینمایم و پست میزارم

پی نوشت: تصویر بالا مربوط به پرنده مزبور می باشد که خراسانی ها به آن موسی کوتقی و تهرانی ها به آن یا حق می گویند

نظرات 4 + ارسال نظر
مهناز چهارشنبه 4 شهریور 1394 ساعت 16:07 http://www.1zan-moteahel.blogsky.com

موسی کوتقی چیه؟!همون یاکریمه؟چرا اسمش اینجوریه؟خیلی سخته گفتنش!

ار همون یا کریمه خراسونیا میگن موسی کوتقی.روایتشو میزارم تو پست جدید

من دوشنبه 2 شهریور 1394 ساعت 17:29 http://meslehichkass.blogsky.com/

چقدر خوب نوشتی
پرنده رو نمیشناسم اما اگر من بودم عین اون دوتا دختر فقط میتونستم جیغ بزنم


شاید در شرایط من بودی جیغ نمیزدی

خانم توت فرنگی دوشنبه 2 شهریور 1394 ساعت 09:50

موسی کو تقی چیه سارا؟

عکسشو گذاشتم توتی جون

همطاف یلنیز دوشنبه 2 شهریور 1394 ساعت 09:22 http://hamsadehha.blogsky.com/

سلام سلام
.
سلام سلام
این موسی‌کوتقی‌ها از کجا وارد شده بودند؟!
و
کدوم بوستان بانوان؟ حجاب؟

از پنجره از لای دو عدد پرده رد شدن اومدن داخل .نه بوستان بانوان ملت هست بوستان ریحانه هم هست و حجاب هم هست اینارو تا الان من رفتم تو مشهد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.