33

هوای مشهد بسیار ملس شده خنک و پایییزی

پاییز فصل دوست داشتنی من در راهه

من زاده پایییزم

فصلها سرجاشونن این عمر ماست که میگذره

نظرات 4 + ارسال نظر
همطاف یلنیر چهارشنبه 11 شهریور 1394 ساعت 22:15

سلام سلام
پاییز پشت در ایستاده است♡♥☆★

ولی به نظرم پشت در نیست اومده داخل
هواش که پاییزیه کاری با تقویم ندارم جای تقویم عو ض شده شاید مثلا الان باید مهر میشد

یادگار چهارشنبه 11 شهریور 1394 ساعت 17:49 http://yadegari901019.blogfa.com/

واقعا خوش بحالتون که توی بهترین شهر زندگی میکنین
ما اینجا فقط دود میخوریم

مشهد فقط به خاطر امام رضاخوبه
تهران شهر زنده ایه روح داره و خب مسلما دود هم داره
باید سری به شهرای شمال بزنی بعد میبنی نظرت راجع به بهترین شهر عوض میشه منی که قبل این 4 سال تو این شهرا بزرگ شدم متوجه میشم

من چهارشنبه 11 شهریور 1394 ساعت 15:20 http://meslehichkass.blogsky.com/

منم زاده ی پاییزم
عشقم زاده بهار
و من عاشق هر فصلی هستم که خدا آفریده
پاییز هزاررنگ عطر و بوی خاصی داره

پاییز هزار رنگ داره
من عاشق هرچیزی به جز گرمای مشهدم

خانم توت فرنگی چهارشنبه 11 شهریور 1394 ساعت 11:08

من و گلابی هم زاده ی پاییز هستیم
فقط این تغییرات هوا منو بدجوری مریض کرده سارا

چیشدت نبینم آزرده خاطری توت فرنگی جونم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.