34

اخر هفتس و من از غروب دل گیر جمعه می ترسم

اخر هفتس و دلم میخاد برم خونمون به خاطر نشستن تو باس و رفت و امد 8 ساعتش نمیرم

اخر هفتس و دوستام میرم خونه هاشون اونایی که نزدیکن اونایییم که دوره خونه هاشون جمعه ها همش خوابن و اهل بیرون رفتن و گشتن نیستن اهل خوابن خواب مطلق

اخر هفتس ومن میدونم صبح مثل جغد از 7 چشام بازه فردا

اخر هفتس و من میدونم فردا هیچ کسی نخواهد بود که باهاش حرف بزنم جز تلفن و از امروز عصر سایلنتم تا شنبه صبح پس حق دارم روز بروز کم حرف تر شم

اخر هفتس و هر چی فکر میکنم انشای اخر هفته خود را چگونه گذراندید خودم رو میخام چطوری بنویسم نمیدونم

همیشه خودم با خودم قرار میزارم سر قرار حااضر میشم و میرم میگردم ولی جمعه های مشهد یه جوریه که نمیتونم تنها برم بیرون

کی من  برم کنارخانوادم خدایا فقط تو میدونی

میخام شاد باشم.....

فردا احتمالا بشینم فیلم زبان اصلی ببینم

شاید برم جمعه بازار کتاب

شاید بششینم خیاطی کنم

هیچ کودوم به اندازه کنار خانواده بودن در یک روز تعطیل نمیچسبه.

اهای شما که در کنار خونواده هاتونید قدر باهم بودن رو بدونید

نظرات 4 + ارسال نظر
من شنبه 14 شهریور 1394 ساعت 09:00 http://meslehichkass.blogsky.com/

آخیش
آخر هفته و غربت سخته

شاد بادشی

خانم توت فرنگی جمعه 13 شهریور 1394 ساعت 13:32 http://pasazvesal.blogsky.com/

سارا کاش یه دوستِ خوب داشته باشی تو مشهد؟
یکی که یکم تحمل غربت و دوری خانواده ات رو سهل کنه واست

دوست خوب...تو دخترا نبوده فعلا
راستش دخترانی که در همسایگیم هستندهم دوستاشون دختر نیستند دوستان ذکوری دارند که همش باهم هستند و وقتشون پره ولی من دوست ندارم به این نوع ارتباطات خودمو در گیر کنم

فاطمه :) پنج‌شنبه 12 شهریور 1394 ساعت 14:54 http://ftm75.blog.ir

امیدوارم ی دوست خوب پیدا کنی تو دانشگاه و خوابگاه...
تنهایی تو ی شهر غریب سخته :(

4 ساله که نبوده من هم میگردم

مهناز پنج‌شنبه 12 شهریور 1394 ساعت 13:20 http://www.1zan-moteahel.blogsky.com

راس میگی,غروب جمعه ها وقتی که آدم تنهاس دیوونه میکنه آدمو...
امیدوارم شرایط کاریت جوری بشه که بری کنار خانواده ات زندگی کنی!البته من وقتی مجرد بودم زندگی مستقل و مجردیمو خیلی دوس داشتم و خیلی تفریح میکردم,ولی فکر کنم تو بیشتر با خانواده ات بهت خوش میگذره و زیاد اهل تفریحات مجردی و با دوستا نیستی!بازم سعی کن خونه نمونی,برو بگرد,پیاده روی کن,خرید کن!من هروقت جمعه ها تنهام و جایی هم ندارم برم,میرم خرید.خیلی حال میده و هم وقت آدم میگذره,هم حال و هوای آدم عوض میشه

خرید حال همه خانومارو عوض میکنه ولی من یه نفرمگه چقدر خرید دارم؟
من وقتی خونمون بودم با دوستم خوش میگذروندیم بعدش من اومدم مشهد استخدام شدم و ماندگارو دوستای اینجا هم همون طور که گفتم خیلی اهل خوابن منم تنها رفتنم نمیاد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.