40

دیشب رفتم دندون پزشکی و چسب دندونم رو زدم (ایمپلنت کردم بعد اخرین سری رفتم دندونو تست کرد ببینه فیکسه دیگه بیرون نیومد که چسب بزنه قرار شد بزاریمهر وقت بیرون اومد خودش من قورتش ندم و بببرم بچسبونه)

دیروز ناجور ناخوش بودم نمیدونم چمه من همیشه بااومدن پاییز شادم الان حس افسردگی دارم

دیشب خیلی زود خوابیدم مثل یک عدد مرغ تا صبحم خواب بدو پریشونی

دیشب یه چند تا حرکت ورزشی تو خونه با دسته تی انجام دادم خوب بودو برای ما کارمندای پشت میز نشین بدک نیست عضلات گردن و بازومون واقعا گناه دارن

امروز اما میرم باشگااااااااااه  و تایماشو میگیرم ببینم چه روزی بهم میخوره

اسکی فضایی یا الپتیکال کسی هست داشته باشه یا کار کرده باشه بهم اطلاعاتی ازش بده میخام بخرم بین مگنتی و تسمه ای برای کار خونه کودوم بهتره یا  هر اطلاعاتی در زمینه اسکی فضایی

نظرات 5 + ارسال نظر
مجتبی شنبه 28 شهریور 1394 ساعت 22:53

من میخوام ایمپلنت کنم میترسم نمیدانم چکار کنم چقدر هزینه شد؟بیمه 400 میده فقط

بیمه ما فقط 300 میده. اصلا ترس نداره اما پیش پزشکی برو که روکششو تمیز در بیاره

مهناز دوشنبه 23 شهریور 1394 ساعت 19:59 http://www.1zan-moteahel.blogsky.com

حال این روزای منم همینطوره.یعنی با وجود اینکه از اومدن پاییز شادم,ولی انگار از درون افسرده ام!!!فکر کنم اینم یه ویروس جدیده!!!!

ویروس بد است.خر است

خانم توت فرنگی دوشنبه 23 شهریور 1394 ساعت 11:33 http://pasazvesal.blogsky.com

فکر کنم پریا بتونه جواب سوالاتت رو بده

ممنوون توتی جان.برای پستت که امکان نظرگذاشتن نداشت هم ان شالله زودتر خوب شه و مثل قبل اتیش بسوزونه

همطاف یلنیز دوشنبه 23 شهریور 1394 ساعت 11:00 http://rahi-2bare.blogsky.com/

سلام سلام
درباره این دستگاه چیزی نمی دانم. راستش همین تردمیل را هم دیده ام .فقط می دانم دویدن و پیاده روی اساسی ترین ورزش برای قلب و سایر اندام هاست...
راستی اینکه در خانه هم تایمی برای ورزش داشته باشی خوب است منتهی جای حضور در باشگاه رو نمی گیرد ها
چندی پیش که ایروبیک می رفتم. تمرینات متنوعش یه طرف همین حضور در جمع سرحال و باانگیزه خودش، انرژی مضاعف بید برایم
منم مدتیست که قصد دارم برم پیلاتس و هنووووز نرفتم

باشگاه خیلی خوبه ولی چندتا باشگاه محلمون رفتم اولا فضا کویچکه دوما و مهمترین عامل تهویه هوای مناسبی ندارن معمولا تو زیر زمینن و بو بدی میاد منم بویاییم حساس

غزال دوشنبه 23 شهریور 1394 ساعت 10:45 http://yaldayeshab.blogsky.com

چقدر خوب که همت باشگاه رفتن دارس..من خیلی تبلم:(

من چهار ساله اومد مشهد وهمش دارم امروز فردا میکنم و رفته تو ناخوداگاهم وباید بکنم دندون لق تنبلی باشگاه نرفتنو

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.