44

چند روز بود یه فایلی رو برای یه جلسه اماده میکردم خیلی زیاد و خسته کننده بود

بعد از سه قسمت نظرات اومده بود همشم پی دی اف و از اون پی دی افایی که به هیچ صراطی برای کپی شدن مستقیم نبودن

اخریشم آیین نامه کشوری بود

فایلو اماده کردم معاونمون گفت خودتم بیا جلسه

رفتم و دیدم به به آیین نامه که من گذاشتم نسخه جدید ترش هم هست

خدا بیامرزه پدر کسی رو که دکمه فریز رو در دستگاه پخش قرار داد من همش استرس داشتم نکنه اشتباه باشه موارد من تفاوت خیلی جزیی داشت ومن هی میرفتم فریز میکردم حضار رو قبلیا نظر میدادن من بعدیارو که فقط خودم می دیدم چک میکردم ولی خیلی استرس زا بود مهمانانمون همه صاحب نظر بودن و این سوتی بدی میشد

خداروشکر چند تایی که خونده شد وقت تنگ شد و حضار خواستن بمونه برای جلسه بعد من هم نفس راحتی کشیدم که میشینم بررسی میکنم.

نظرات 2 + ارسال نظر
مهناز یکشنبه 29 شهریور 1394 ساعت 19:51 http://www.1zan-moteahel.blogsky.com

خب,خداروشکر که اوضاع خراب نشد و فرصت برای درس کردن اوضاع داری

اره شانس اوردم اما میدونی همیشه خدا خیلی دوسم داره و برام خودش یه جوری درستش میکنه که میمونم تو کار بلدیش

خانم توت فرنگی یکشنبه 29 شهریور 1394 ساعت 15:09 http://pasazvesal.blogsky.com

اوه چه شانسی (:


خدا با ماست

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.