79

داریم به روزهای اخر سال میرسیم چقد سال 94 زود تموم شد.اصلا باورم نمیشه

من دور اینده رو سرکارم بعد هم میرم خونمون کنار خانوده.

سال خوبیو برای همتون ارزو دارم همراه با سلامتی و نشاط

سفر کوتاهی داشتم ریکاوری شدم واقعا.

نظرات 4 + ارسال نظر
مگهان یکشنبه 8 فروردین 1395 ساعت 03:33

خوشحالم برای ریکاوری *-*
94 برای منم خیلی خیلی زود گذشت و تموم شد... خیلی دیگه...
از ته دل برات بهترینا رو آرزو می کنم سارای جان :*

مگی عزیزم امیدوارم شادترین هابرات اتفاق بیفته و نارنجی ترین ها

دل آرام چهارشنبه 4 فروردین 1395 ساعت 10:37

سال نوت مبارک
امیدوارم سال خیلی خوبی رو شروع کنی

سلام.عید شماهم مبارک.ممنون. ان شالله برای هممون با عافیت و خیر و برکت باشه

یادگار چهارشنبه 26 اسفند 1394 ساعت 00:53 http://yadegari901019.blog.ir

منم اومدم مشهد کنار خانواده
هنوزم شما نیمه دوم تعطیلات باید برید سرکار؟
منم سالی خوب رو براتون آرزو میکنم
ان شاءالله که سال 95 پر از خیر و برکت باشه براتون

من 5 شنبه میرم کنار خانواده
نه امسال تا 13 تعطیلیم هرکسی بخاد میتونه بیاد اما.من نمیخام
خیر و برکت و سلامتی برای هممون
امیدووارم کنار خانواده خوش بگذره بهتون

مهناز سه‌شنبه 25 اسفند 1394 ساعت 15:41 http://www.1zan-moteahel.blogsky.com

امیدوارم سال جدید برات یه سال فوق العاده با کلی اتفاقات خوب باشه عزیزدلم

ممنون مهناز مهربونم
برای هممون ان شالله
نرفتی شمال هنوز؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.