41

دیروز رفتم باشگاه

بعدش خواب خواب خواب

در مورد پست قبلم من خودم وقتی میخام سوار تاکسی شم معمولا یه نگاه میندازم تا کناریم که اگر اقاست خودشو جمع کنه تا من سوار شم وگرنه میگم به راننده جا نیست تا بگه اقای کوچیک بشین .بعدش هم اول کیفمو میزارم هر چقدم جا تنگ باشه تا فضا بین مون ایجاد شه.اگرهم اقای بخاد کاری کنه همون اول بهش تذکر میدم

نظرات 3 + ارسال نظر
مجتبی شنبه 28 شهریور 1394 ساعت 22:52

مگه داریم //؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

داریم بدجور ناجور

مهناز سه‌شنبه 24 شهریور 1394 ساعت 12:00 http://www.1zan-moteahel.blogsky.com

من معمولأ منتظر تاکسی میشم که صندلی جلوش خالی باشه و اونجا بشینم.ولی اگرم پیش یه آقا بشینم,هیچ رودربایسی ندارم و خیلی رک بهش تذکر میدم و اگرم بخواد غلطی بکنه,دیگه خونش گردن خودشه!!!

من هم حتی تاکسی خالی باشه بازم جلو میشینم اما اگر عقب بشینمم نمیتونم تحمل کنم و چیزی نگم خونشم گردن خودشه

خانم توت فرنگی سه‌شنبه 24 شهریور 1394 ساعت 09:33 http://pasazvesal.blogsky.com

خیلی بی فرهنگن بعضی ها سارا. عصبی می کنن ادم رو.کار خوبی می کنی میگی.

اول تذکر بعد کتک

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.