مهمونی

یه مهمونی عصرونه دعوتم که تا عصرم سرکارم و کلاس ضمنخدمت چطوری برم خدا میدونه

دیروز رفت م ارایشگاه  موهامو کوتاه کردم اناناسی چون قبلنم اینطوری زدم و بهم می اومده

بعدش رفتم یه موس بورژوا خریدم یه ضدافتاب الارو یه رژ مودا و یه فیسکاتور

بعدم یه مسیر ی رو پیاده روی کردم از هفده شهریور تا فلکه برقخوب بود

اومدم یه کمی موهامو رنگ کردم دوش گرفتم قبل خواب یه لیوان اسطوخودوس خوردم(پریشان خوابیو کم میکنه ارام بشه)

صبحم کتونیای نایک جدیدمو پوشیدم اومدم سرکارامروز خیلی کار داریم اما من سردردمبا سردرد دارم تند تند فایل اماده میکنم نمودار میکشم اهنگ رشد با بخش های مختلف ارتباط میکگیرم اطلاعات بدن برای فایل اکسلم


نظرات 2 + ارسال نظر
درد دل های یک زن متاهل یکشنبه 24 خرداد 1394 ساعت 13:50 http://zan94.blogsky.com

مرسی که پاسخ دادی.

قربانت چرا اپ نمیکنی

درد دل های یک زن متاهل یکشنبه 24 خرداد 1394 ساعت 13:03 http://zan94.blogsky.com

سلام سارا جون/
رنگ مو و کتونی و لوازم آرایشیات مبارک
دوست داشتی جواب بده عزیزم. رشته تحصیلیت چیه؟

ممنون مرسی
رشته م مدیریت

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.