29

وقتی یه چیزیو گم میکنی همش تو مخت وول میخوره

از زمان اسباب کشی تاالان دوتاچیز گم شده همش تو ناخواگاهمه یکی فیش انتن که به تی وی میخورد که اونو خریدم وول ش کم شد.وول شدیده مربوطه به یک عدد دستمال ف ی برو ناژه مخصوص پاک کردن سطوح شیشه

خونه هم خداروشکر هر روز داره یه قسمتش مرتب تر میشه

پری شب نشستم یه جعبه رو کاغذ پیچ کردم گذاشتم کف کشو اول دراور و دراور دو قسمت شدکفش و توش  لوازم ارایش و بدلیجاتمو چیدم و سامان دادم خیلی حال ککردم برای همین هر روز یه تیکه رو سامان میدم که انرژیش بمونه یه روز مزه میده

لباسای دراورو هم لوله میکنم میزارماینطوری هم یه تیکه ش دیده میشه موقع برداشتن نمیریزه هم خوشرنگ و مرتب میمونه

یه کلیپ عروسی دیدم که عروس و دماد اهنگ هنگامه رو خونده بودن اهنگ قسم میخورم جالب بود

روز دختریا زن یا مونث؟

فردا ولادت حضرت معصومه و روز دختر هست

زننده ترین اصطلاحی که البته به نظر من استفاده میشه روز دخترو به مجردا تبریک میگن و به متاهلا نه

مگه ارزش هر فرد مونثی به پرده شه

مگه یه نفر که الان نقش پر رنگش شاید مادری و همسری یه نقشی به نام دختر پدر و مادرش نداره؟

چرا ما اینقد تو جنس مونث سخت گیریم به اینکه باکره س، زنه، دختره اینها هدف خلقت بوده مگه؟

چرا روز دخترو به همه مونث ها تبریک نمیگیم؟

به نظر من روز جهانی زن روز همه مونث هاست روز دختر روز دختر و  زن و همه مونث هاست این روز جنسیته . مونث بودن مهم هست  نه بحث پرده و تفکیک به زن و دختر

هر سال روز دختر رو مامانم تبریک میگه و از اینکه مامان با شعوری دارم که قدر دختراشو میدونه خوشحالم

چرا تو تقویم روز پسر نداریم؟ شاید به خاطر اینکه جنس مونث همیشه تو مرکز توجهه

از همین جا به همه مونثهای سرزمینم این روز تبریک میگم ارزو میکنم هر کودومتون دو فرزند مونث داشته باشید


28

غم گی نم

دیروز روز خیلی بدی بود خیلی سخت گذشت از اون جمعه های لعنتی بود

27

5 شنبه ها یه ساعت کمتر سرکاریم اماااااااااااا همش جلسه داریم جلسات خشک ک  و رسمی بعد من وسط این جلسات خوابم میگیره گاهی ناخوداگاه خمیازه میکشم

مدیرمون فردی بسیار جدی هست و لحظات جلسات استرس زیادی داره بعد من چطوری خوابم میگیره(تناقض دارم ها)

مدارک خواستن ادارمون برای ادورای من کارنامم اصلشو ندارم و یه سفر تهران قسمت شده قیمت بلیط این روزا 250 هست از مشهد به تهران رفت برگشت فقط 500 میشه بقیه هزینه هاشم کناربعد الان اخر ماه رو هم در نظر بگیرید قطارم اصلا نیستمن پیاده میامم

26

مثلا بین تعطیلیه و ما تعطیل نیستیم سرکاریم

من همیشه عادت دارم کفش اسپرت بپوشم و هیچ وفت نتونستم چندروز پشت هم کفش پاشنه دار بپوشم و برم دنبال کارای روزانه ام همیشه اسپرت پامه و پیتیکو پیتیکو کنان میرم هیچ وقت یاد نگرفتم خانوم باشم .

من عاشق کتونی ام یعنی دلم همه مدل همه رنگ کتونی میخاد صبحا مسیرم از کنار کفش م ل ی هست و ویتیرنش پر کتونی به اوناهم رحم نمیکنم ودلم میخاد بعضی مدلاشو