22

از سه شنبه جمع و جور کردم و چهار شنبه داداشم که 15 سالشه اومدو 5 شنبه دوتاکارگافغانی اومدن خونرو تمیز کردن وسایلا روبردن پایین و کابیتای طبقه چهارمو از حیاط بردن طبقه چهارم همه این کارا از ساعت 9 صبح تا 2 ظهر طول کشید کارگرا تازه اومده بودن ایران و هنوز بلد نبودن از زیر کار در برن و با سرعت زیادی کار میکردن

بعدشم من وداداشم همه چیو مرتب کردیم هرچند که هنوز نیومده کابینتای واحد منو وصل کنه

این کارگرا هرکودوم دوبار سروریس بهداشتیو شستن ولی من قبول نداشتم شستنشونو بعدش من رفتم دستکش بدست اینقد شستم نزدیک بود از بوی تیرک بیهوش شم

سرویس بهداشتی که تمیز باشه برق بزنه بوی تیرک بده یعنی زندگی جریان داره

بعدش کلی شیر خوردم اثر تیرک و سفید کننده بره

بعدشم  تا 1 شب کار کردم جالب بود من از پنج ونیم صبح کار میکردم تا یک شب و مثل همیشه دقیقه نود نبودم شایدم  پنج ونیم صبح دقیقه نود بوده

روز جمعه با داداشم رفتیم حرم بعدش رفتیم پیتزا شب و بعدشم بردمش ترمینال برگشت و خیلی ناراحت شدم از رفتنش اتوبوسشم وسط راه خراب شده بود طفلکی راه سه ساعت ونیمه رو تو 5 ساعت ونیم رفته بودبعد من برگشتم دوباره چسبیدم به کار و شب ساعت یک خوابیدم  صیح ساعت ششو نیم بیدارشدم شنبه برم که دیدم از بدن درد نمیتونم راه برم با هزار مکافات رفتم سرکار دیروز عصر که برگشتم خونه خوابیدم تا 6

صابخونه اخرین لحظه که من داشتم میرفتم پاییین کشید رو اجاره و دو برابرش کردونامردی کرد و منو در عمل انجام شده قرار دادمنم جمع کرده بودم و اینقد این ماه سختی کشیدم که جون نداشتم برم دنبال خونه هرچند دیروز رفتمی ه جارو دیدم که دخمه بود در برابر خونه من و اجارش مثل اجاره ماهای پیش من بود

دستام از شدت تیرک و سفید کننده میسوزه و تو اداره نمیتونم با انگشتم ساعت بزنم چون اثر انگشت ندارم

الان وقت خوبیه برای قتل چون اثری ازش نمیمونه





نظرات 3 + ارسال نظر
خانومی یکشنبه 11 مرداد 1394 ساعت 22:35 http://maaan.blog.ir/

وقتی از وایتکس و این جور چیزا استفاده میکنی از دستکش استفاده کن . پوستت رو نابود میکنی ها...
ما هم قبلا یه صاحبخونه داشتیم خیییییلییییی بی انصاف بود .هر سال کلی اضافه میکرد ...

دستکش دستم بود اما دستکش سوراخ شد
اره از طریق سوراخ های پوست جذب میشه
اره ولی امسال اجاره ها ثابت بود از پارسال

مهناز یکشنبه 11 مرداد 1394 ساعت 17:57 http://www.1zan-moteahel.blogsky.com

خسته نباشی عزیزم!امان ازین صاحبخونه های نامرد.....
راستی,تیرک چیه؟؟؟؟

ببخشید من اسم مارکشو نوشتم مایع ضدعفونی کننده سرویس بهداشتی

همطاف یلنیز یکشنبه 11 مرداد 1394 ساعت 14:40 http://hamsadehha.blogsky.com/

سلام سلام
خداقوت
من مشهدیم... منتهی 4سال و اندیست که ساکن شهرجدیدگلبهارم. فقط دوبار جابجا شدم. اولی صاحبخانه قصد فروش آپارتمانش رو داشت.فروخت و به گمانم هنوزم خالیه. این دومی هم صاحبخونه دختریست جوانتر از من! و سرسال تلفنی تمدید می کند و چندماه بعد می آید برای ثبت پشت قولنامه، امسال هم تمدید کرد منتهی هنوز دیدار حضوری میسر نشده! البته اگر اجاره دیر واریز شود پیامکی یا تلفنی اخطار می دهد
آپارتمان خوب باشد با مسیر خوب... می شود با صاحبخانه ساخت وگرنه مفت نمی ارزد

از گلبهار سختت نیست رفت آمد؟؟ من صبرم تو همه چیز زیاده جز ترافیک.بعد محل کارت مشهده؟
آپارتمان خوب باشد صابخانه خوب باشد مسیر هم خوب و نزدیک باشد اون وقت میشه گفت داری زندگی میکنی
اصلا اپارتمان خوب باشد مسیر خوب باشد و خونه خودت هم باشد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.