27

5 شنبه ها یه ساعت کمتر سرکاریم اماااااااااااا همش جلسه داریم جلسات خشک ک  و رسمی بعد من وسط این جلسات خوابم میگیره گاهی ناخوداگاه خمیازه میکشم

مدیرمون فردی بسیار جدی هست و لحظات جلسات استرس زیادی داره بعد من چطوری خوابم میگیره(تناقض دارم ها)

مدارک خواستن ادارمون برای ادورای من کارنامم اصلشو ندارم و یه سفر تهران قسمت شده قیمت بلیط این روزا 250 هست از مشهد به تهران رفت برگشت فقط 500 میشه بقیه هزینه هاشم کناربعد الان اخر ماه رو هم در نظر بگیرید قطارم اصلا نیستمن پیاده میامم

نظرات 3 + ارسال نظر
آنا شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 09:46 http://aamiin.blogsky.com

امر کنید چاپار برایتان بیاورد بانو.

گفتن مراجعه حضوری با در دست داشتن اصل کارت ملی
ازمون ادورای سالهای 81-84رو یادت هست وقتی شرکت کردم دانشجوی لیسانس بودم بعدشم حرف ی ازش نشد منم دنبال اصل کارنامه نبودم فقط پرینت نتی شو دارم

مهناز پنج‌شنبه 22 مرداد 1394 ساعت 13:07 http://1zan-moteahel.blogsky.com

خوبه,از الان راه بیفتی,فکر کنم تا ماه بعد میرسی!!!
حالا اصل کارنامه رو میخوان چیکار؟بگو برات پست کنن,جای هزینه و وقتی که میخوای بذاری و بری بیاریش.

برای تبدیل وضعیت مهناز جون.اره دهه کرامته راههای مشهد شوولوغ

دل آرام پنج‌شنبه 22 مرداد 1394 ساعت 12:27

آخ آخ
راه دور خیلی سخته

این نیز بگذرد دوستم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.