روز دختریا زن یا مونث؟

فردا ولادت حضرت معصومه و روز دختر هست

زننده ترین اصطلاحی که البته به نظر من استفاده میشه روز دخترو به مجردا تبریک میگن و به متاهلا نه

مگه ارزش هر فرد مونثی به پرده شه

مگه یه نفر که الان نقش پر رنگش شاید مادری و همسری یه نقشی به نام دختر پدر و مادرش نداره؟

چرا ما اینقد تو جنس مونث سخت گیریم به اینکه باکره س، زنه، دختره اینها هدف خلقت بوده مگه؟

چرا روز دخترو به همه مونث ها تبریک نمیگیم؟

به نظر من روز جهانی زن روز همه مونث هاست روز دختر روز دختر و  زن و همه مونث هاست این روز جنسیته . مونث بودن مهم هست  نه بحث پرده و تفکیک به زن و دختر

هر سال روز دختر رو مامانم تبریک میگه و از اینکه مامان با شعوری دارم که قدر دختراشو میدونه خوشحالم

چرا تو تقویم روز پسر نداریم؟ شاید به خاطر اینکه جنس مونث همیشه تو مرکز توجهه

از همین جا به همه مونثهای سرزمینم این روز تبریک میگم ارزو میکنم هر کودومتون دو فرزند مونث داشته باشید


نظرات 8 + ارسال نظر
همطاف یلنیز دوشنبه 26 مرداد 1394 ساعت 22:23 http://fazeinali.blogfa.com/

سلام سلام
.
قبلتر تصور منم چنین چیزی بید همون دوشیزه بودن و ...
منتهی این سالها متوجه شدم روز دختر یعنی هرکسی که نقش دختر رو داره
چه دخترای کوچولوی نازنازی
چه نوجوان و جوان و چه خواهرهای من برای گرامی والدینم
تصور همکار شما اشتباست... باز شکرش باقیه ناچار نیستیم برای معرفی خود از لفظ دوشیزه یا زن استفاده کنیم مثل انگلیس زبان ها (میس و میز)
.
روزمون مبارکا

هیپیپ هورااابرا خودمون

مهناز شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 15:57 http://1zan-moteahel.blogsky.com

مرسی عزیزم.منم به تو تبریک میگم.آخه اگه زن باشی و اینهمه
برات تبعیض قایل نشن,باید به ایرانی بودن و بزرگ شدن تو این مملکت اسلامی شک کرد!!!!
حالا چرا دوتا دختر؟من تو این زمینه یه کم پسریم و همیشه دوس داشتم یه پسر داشته باشم که خدازوشکر,دارم.البته دخترم خوبه ها,ولی من پسر بیشتر دوس داشتم!!!

دختر یه دنیای دیگه س

نیاز شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 14:39

راستی چرا من لینک نیستم اجی؟

الان لینکی

نیاز شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 14:38

منم روز دختر رو به شما تبریک میگم .

قربانت

سحر شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 11:30 http://sin-alef.blogsky.com

ممنونم سارا جان...

سحر شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 11:07 http://sin-alef.blogsky.com

آره...نقش ها با آدمها فرق میکند...

حالا روزت مبارک سحر عزیز

سحر شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 10:43 http://sin-alef.blogsky.com

روزت مبارک سارا....یه دختر همیشه یه دختره....چه متاهل باشه چه باکره باشه چه مادر باشه...
دختر دختره باکره و غیر باکره نداریم...
به نظر من روز زن هم مختص زن و دختر نیست منتها خب این روز متاهلا از شوهراشون توقع دارن...چون زن زندگیشونن...

سحر جان گاهی نقش هارو پر رنگ تر از خود شخص می بینیم. تو اداره چندش اوره برام که به من تبریک میگن روز دخترو و به همکار کناریم چون متاهله تبریک نمیگن جالبه خودشم پذیرفته و به من میگه روزدخترتون مبارک ما که دختر نیستیم دیگه سال های گذشته هم بهش گفتم روز دختر یعنی جنس مونث ولی باز سال بعد همینو میگه
دوست ندارم دسته بندی های جامعه و برچسب ها

دل آرام شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 10:36

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.