تولد امام خوبان






چون ماهیان برکه‌ام، بی‌تاب ماهم یا رضا !

از عاشقانِ «عاشقی با یک نگاهم» یا رضا !

دیروز عصر رفتم حرم و چون ترافیک بود مسیر  زیادی رو پیاده شدم و پیاده رفتم ازترمینال امام رضا تا حرم

بین مسیر اتوبوسای تندرو سرجاشون  تکون نمیخوردن ترافیک بود

موقع اذون مغرب رسیدم حرم بعد از بازرسی  دیگه جا نبود جلوتر برم و ازدحام جمعیت زیاد بود اذون که گفتن جا نبود برای نماز همه سرپا بودن البته یه سری از قبل نشسته بودن رو فرشای و اماده نماز شده بودن .

برای همه جووونا دعا کردم دوستایی که التماس دعا گفتن و نگفتن

دوستان مجازی رو هم یاد کردم


نظرات 3 + ارسال نظر
همطاف یلنیز جمعه 6 شهریور 1394 ساعت 09:45 http://rahi-2bare.blogsky.com

سلام سلام
ممنون از یادکردت
و
درسته ما مشهدی ها کمتر زیارت میریم منتهی به این بهانه که "این روزها مال زواره و ما که همجواریم باید روزهای دیگر بریم"
.
حاجت روا باشی


ممنون ولی فکر میکنم اونا بیشتر طلبیده میشن ون رفتن به حرم طبق برنامه ریزی نیست معمولا

مهناز چهارشنبه 4 شهریور 1394 ساعت 16:06 http://www.1zan-moteahel.blogsky.com

خوش به حالت که مشهدی سارا....
واقعأ الان از ته دلم,دوس داشتم اونجا بودم!
برام دعا کن...

برات دعا کردم مهناز جان
حقیقت اینه که مردم از راههای دور بیشتر میان مشهد تا خود مشهدی ها

دل آرام چهارشنبه 4 شهریور 1394 ساعت 09:35

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.