69

عنوان این پست

امروز صبح که می اومدم اداره ابرای خاکستری اسمون مشهدو گرفته بود دلم برای اسمون شهر سوخت چقد تیره شده و دلم برای همه مردم سوخت که از هر طرف تحت فشارن هوا هم همه زورشو زده برای فشار مضاعف

روز عید صبح که مشغول کوزتینگ بودم عصرم باهم بودیم و خوش گذروندیم بعدش ورزش کردم

راستی اسکیم پیچ و مهره هاش نصب شد و سرپا شد و خیلی حال خوبی میده ورزش باهاش میخام براش اسم انتخاب کنم.هرکس به ذهنش یه اسم نیکو میرسه برای یه اسکی فضایی که برازدنشم باشه بگه ممنون میشم.

اخ جون فردا هم تعطیله نمیایم تو این شلوغی و الودگی. اداره ما مرکز شهر و تو دل ترافیک و الودگیه


نظرات 1 + ارسال نظر
مگهان پنج‌شنبه 10 دی 1394 ساعت 12:32

عنوان محشره:| دهه...
محشره آقا محشررر سال تولدمه هااا... من 96م خیلی دوس دارم! بیاد ببینیم چه گلی به سرمون میخواد بزنه:)))

تقدیم با عشق
ان شالله سالی باشه با بهتری ن اتفاقا و شادی اول برای تو بعد همه مردم کشورمون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.