75

هوای مشهد برفی بود پنجشنبه و وقتی برف شروع شد رفتم قدم زدن و اعتراف میکنم تا مغز استخونم یخ زد اما چسبید اصن برف ادمو شاد میکنه

دیروز رفتم یه عالمه پرتقال خریدم که خشکش کنم و فقط تونستم بشورمش بقیش موند

نی نی هم بدنیا اومد و من دوباره عمه شدم

درس اصلا نخوندم و عین خیالمم نیست کنکور دادم پشیمونم از ثبت نام


نظرات 4 + ارسال نظر
یادگار یکشنبه 25 بهمن 1394 ساعت 22:22 http://yadegari901019.blog.ir

قدم نو رسیده مبارک
هفته پیش هم که میگن برف اومده! یک سانت! و مدارس ابتدایی دو روز تعطیل بودن!

والله روز اول برف بود روز دوم تا ظهر برفم نبود اما تعطیل شدن سه شنبه چهارشنبه رو
پنج شنبه جمعه هم که تعطیل بودخوش خوشانشون شد.

مگهان یکشنبه 18 بهمن 1394 ساعت 21:39

:))) اگر خواهرم بجنبه بلی
خودم؟ شک دارم به مامان شدنم!!! ولی قول میدم خاله ی خوبی شم:))

+ ایشالا قدم نی نی برات خیر باشه و ایشالا به وقتش خودت مامان شی دوستم! با اینکه کم می نویسی اما حس خوبی دارم بهت عمیقا ^-^ و حس می کنم مامان جالبناکی بشی

از یه سنی حس اینکه دوس داری مادر شی سراغت میاد دوست نارنجی من
میدونی من عاشق رنگ نارنجیم و میخاستم به خاطر تولدت تممو نارنجی کنم ولی فرصت نشد بیام وبلاگم
ان شالله برای همه این شادیا پیش بیاد
من کم مینویسم به دلایل خاص ولی بیشتر میخونم و خیلی یاددوستای وبلاگیم هستم.
مامان ن شدن من به نظرم تصورش یاسی رنگه

مهناز چهارشنبه 14 بهمن 1394 ساعت 18:03 http://www.1zan-moteahel.blogsky.com

منم برف میخوام خوووووو
عمه شدن دوباره مبارک

برفش زود اب شد مهناز جانم اما الان امروز مشهد وری سرده اگر برف اومد میفرستم برات.
ممنون هنوز ندیدم نی نی رو

مگهان یکشنبه 11 بهمن 1394 ساعت 01:42

من کم کم 20 سال دیگه عمه میشم:| حالت خوشبینانه ش بود البته!!!

اوه من هشت سال پیش عمه شدم .اما خیلی دوس دارم خاله شم.
احتمالا اول خاله میشی بعد مامان بعد عمه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.