77

عنوان منو یاد خاطره ای انداخت سال 77 بود یه برنامه میداد ف ف مجریش بود بعد قرار بود روز 7/7/77 یه برنامه ویژه داشته باشن من نوجوون بودم و خیلی روزشمار ی میکردم برای اون روز.اون روز تی وی ما خراب شد ومن مجبورم شدم نصه نیمه برنامه رو ببینم و این شد برام یه تجربه که اگر خیلی منتظر یه روز باشم ممکنه عواملی پیش بیاد و من نتونم از اون روز استفاده کامل رو ببرم پس بهتره از حال بیشترین استفاده رو ببرم.

من 4 شنبه رفتم خونمون.5 شنبه رفتم نی نی رو دیدم عزیزم خیلی کوشولو بود

جمعه هم تا چشم رو هم گذاشتم ظهر شد و وقت برگشت با مامانم البته برگشتم

اها اینو یادم رفت که انگشت شستم بخاطر پوشیدن یه نوع کفش طبی درد میکرد منم امروز فردا میکردم تا اینکه رفتم جا انداختم اونجا.و الان اتله و مثلا نباید می اومدم سرکار ولی اومدم.

اینم بگم که خانومه بهم میگوف بیا عروس من شو و پسرشم بهم نشون داد منم لبخند تحویل خانومه دادم.و نگوفتم من در وسط پروسه نفس گیر ازدواجم

نظرات 8 + ارسال نظر
مگهان پنج‌شنبه 29 بهمن 1394 ساعت 11:16

خ
نهههههههههههه
اونجا هم تعجباتم رو نشون دادم، چه اسم خفنگیییی چه سلیقه ای داشته انتخاب کننده:))))))))))

انتخاب کننده من بودم و هر کی میادد اخل و اسم رو میخونه یه لبخند میره رو لباش
حالا این اسمو من سال 88 گذاشتم که خاص باشه

مگهان سه‌شنبه 27 بهمن 1394 ساعت 23:11 http://meghan.blogsky.com

مگهان خییییلی خوب یادشه خیلی اصلا!
من در تاریخ 7 7 77 ! 7 ساله بودم. چرا که هنوز بهمن نبومده بود که بشم 8ساله:دی
چقدررر قشنگ واقعا:))
چه بامزه گفتی به آقای یادگاری، 9 9 99 خانومش نی نی تو دلی داشته باشه؛)
ولی آخه خیییلی دیر نیست:|¿

یادگار دوشنبه 26 بهمن 1394 ساعت 22:34 http://yadegari901019.blog.ir

با چه نوع اتوبوسی؟! VIP؟
غیر اون که پدر آدم درمیاد
چرا با قطار رفت و آمد نمیکنید؟ واسه من مشکل وجود بلیط هست ولی از اونور فکر نکم باشه چون آخر هفته میان مشهد و صبح شنبه میخوان تهران سرکارشون باشن

من حداکثر چهار ساعت توراهم و مسیر ما قطار نداره
اره شنبه ها بلیط هیچی نیست ولی اگر از قبل به فکرش باشید زود رزرو کنید میشه ها

بهسا دوشنبه 26 بهمن 1394 ساعت 09:22 http://mywellnessjourney.mihanblog.com/

اتفاقی از وب عمو اومدم اینجا و با این پست روبرو شدم!
دقیقا یادمه، منم خیلی براش روز شماری کردم و البته نمیدونم چرا بهش دیر رسیدم و نصفه و نیمه دیدمش! هنوز تو دلمه انگار!
عاشق ف ف بودم! چقدر این کمبود کانال های تلویزیونی خاطرات و حس های مشترک داشته برامون!
اما الان با این تنوع بچه های الان این تجبره ها رو ندارن!
پ.ن: مگی فکر نمی کردم تو هم یادت باشه دختر! باید کوچولو میبودی مگه نه؟

خوش اومدی
من خیلی ف ف رو دوست داشتم
اره والله یادته دوتا کانال بود کانال سه هم همش فوتبال بود
بچه های الان که غرق امکاناتن اما من حس میکنم لذت بچگی ما بیشتر بود
اررره مگی احتمالا اون موقع هششت سالش بوده

یادگار یکشنبه 25 بهمن 1394 ساعت 22:30 http://yadegari901019.blog.ir

66/6/6 که نی نی تودلی بودم
77/7/7 رو یادمه فَ فَ فَفَلی
88/8/8 که تولد امام رضا (ع) هم بود فکر کنم
99/9/9 تا ببینیم عمری باقی هست یا نه و چی پیش میاد
---
یعنی مرخصی نگرفتید اصلا؟! با چی رفتید و برگشتید؟
چشمتون هم روشن
---

وای 6/6/66 نی نی تو دلی بوددددددی
اخه مگه چند سالته ؟؟
8/8/88رو دوست نداشتم
9/9/99نی نی تو دلی داشته باشه همسرت ان شالله
مرخصی نگرفتم با باس رفتم عصرچهارشنبه رفتم عصرجمعه برگشتم

مگهان یکشنبه 25 بهمن 1394 ساعت 11:05

وای یادش بخیر هپت هپت هپتادو هپتتتت بو قشنگ(مو)

چقدر حستو درک کردم، یادمه اون زمان خیلی برق خونه مون قطع میشد، نمی دونم چرا ولی یاد تمام کم و کسری ها بخیر!!!

+ آیا الان منتظر چیز خاصی هستی که ممکنه عوامل پشت صحنه ی روزگار به همش بزنن؛)؟

آره مگهان من عادت کردم همیشه منتظر باشم.

دل آرام شنبه 24 بهمن 1394 ساعت 10:53

به سلامتی ایشالا

ممنون دل ارام
ان شالله تا اون موقع نی نی تو دلی داشته باشی

خاتون شنبه 24 بهمن 1394 ساعت 10:48 http://bakhtekhabaloodeman.blogsky.com

سلام.
همیشه همینجوره.برای یه چیزی برنامه ریزی کنی زمین و زمان دست به دست میدن تا تموم نقشه هاتو به هم بریزن.دقیقا همین اتفاق دیروز واسه من افتاد

اره همیشه تصور ادم و رویا بافیش فرق داره با واقعیت یا بدتره یا بهتر

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.